دارندگان دستگاه های ماینر | تعیین تکلیف دارندگان دستگاه های استخراج رمز ارز (ماینر)
نوشته شده توسط : کاردوک

پیش تر در رابطه با استخراج رمز ارزها سختگیری های فراوانی در کشور اعمال می شد. بسیاری از دارندگان دستگاه های ماینر به صورت غیر قانونی فعالیت داشته و در صورت مواجهه شدن با قانون جریمه های سنگینی متحمل می شوند. با قانونی شدن استخراج رمز ارز همچنان دارندگان دستگاه های ماینر به صورت غیر قانونی به فعالیت ادامه داده و هنوز قانونی در ارتباط با این افراد وجود نداشت. در ادامه آخرین مصوبه هیئت دولت در مورد دارندگان این دستگاه ها آورده شده است.

 

منبع : دارندگان دستگاه ماینر

 

 

قانون جدید در رابطه با دارندگان دستگاه های ماینر 

براساس مصوبه هیئت دولت در مورخ 1399/04/08 کلیه دارندگان دستگاه های ماینر (استخراج رمز ارز) می‌توانند با ثبت مشخصات هویتی و دستگاه‌های استخراج رمز ارز خود ظرف یک ماه بعد از اعلام وزارت صنعت معدن و تجارت در سامانه معرفی شده و پرداخت اینترنتی کلیه حقوق و عوارض دولتی، وضعیت مالکیت دستگاه‌های خود را محرز و به طور قانونی تعیین تکلیف نمایند.

بدیهی است پس از احراز شرایط و مطابق دستورالعمل‌های مصوب قانونی دارندگان این دستگاه‌ها می‌تواننداز طریق سامانه بهین یاب اقدام لازم را برای اخذ جواز تاسیس استخراج رمز ارز در شهرک‌های صنعتی مجاز و مطابق ضوابط و استاندارهای اعلام شده به عمل آورند (جهت ثبت نام در سامانه بهین یاب کلیک کنید). پس از نصب دستگاه‌های ماینر و به بهره‌برداری رساندن، پروانه فعالیت این کسب و کار قابل دریافت می‌باشد.

خدمات کاردوک

با توجه به اصلاحاتی که در قوانین ایجاد شد، امکان دریافت مجوز و پروانه بهره برداری جهت استخراج ماینر ها فراهم گردیده است. با این حال محدودیت ها و استانداردها مانع از صدور جواز برای تمام متقاضیان می شود. مشاوران کاردوک می توانند به شما جهت تسریع روند امور اداری، نوشتن طرح توجیهی ، ثبت نام در سامانه بهین یاب، اصلاحات طرح، عارضه یابی، چیدمان دستگاه ها، پلنینگ و …. خدمات ارائه دهند. جهت آشنایی با طرح توجیهی بیت کوین کلیک کنید. 

 

جهت دریافت مشاوره کسب و کار از کارشناسان کاردوک می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

منبع : دارندگان دستگاه ماینر





:: برچسب‌ها: دارندگان دستگاه های ماینر ,
:: بازدید از این مطلب : 668
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: